[EUS] Haur Hezkuntzan, ingeles arloan lantzen dugun istorioa sakontzeko eta ikasleen parte-hartzea areagotzeko hatz-pupak eta panpin-antzerkia erabiltzen ditugu. Material hauek aukera ematen digute haurrek pertsonaiak eskuetan hartzeko, haien ahotsa erabiliz elkarrizketak antzezteko eta istorioaren pasarte nagusiak berreraikitzeko.
Tresna hauek hainbat onura dituzte: ikasleen ahozko gaitasuna indartzen dute, ingelesaren erabilera naturalean sustatzen dute, eta imajinazioa zein sormena pizten dituzte. Gainera, talde-lana eta entzute aktiboa bultzatzen dira, giro ludiko eta motibatzaile batean.
[CAS] En Educación Infantil, para profundizar en la historia que trabajamos en el área de inglés y fomentar la participación del alumnado, utilizamos marionetas de dedo y teatro de marionetas. Estos recursos permiten al alumnado representar a los personajes, recrear los diálogos con su propia voz y reconstruir las escenas principales del cuento.
Estas herramientas ofrecen múltiples beneficios: refuerzan la expresión oral, favorecen el uso natural del inglés y estimulan la imaginación y la creatividad. Además, fomentan el trabajo en equipo y la escucha activa, todo ello en un ambiente lúdico y motivador.